Dziś jest 22-10-2017 niedziela
Zadzwoń odpowiemy na Twoje pytania 505 466 103
Tutaj jesteś:   Oprogramowanie dla firm » InsERT » Mała Firma » Subiekt Sprint (system szybkiej sprzedaży detalicznej) NOWOŚĆ!
Subiekt Sprint (system szybkiej sprzedaży detalicznej) NOWOŚĆ!
Subiekt Sprint to system dla firm, które chcą szybko i łatwo obsługiwać klientów detalicznych. Mogą z niego korzystać zarówno pojedyncze sklepy, jak i sieci, sklepy jedno- i wielostanowiskowe, samoobsługowe itd. Program współpracuje z systemem sprzedaży Subiekt GT, z którym wymienia m.in. informacje o towarach, cenach i kontrahentach.

Subiekt Sprint pozwala na maksymalne uproszczenie pracy sprzedawców dzięki specjalnie zaprojektowanemu interfejsowi użytkownika oraz współpracy z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.). Zapewnia nie tylko szybką obsługę klientów, ale i sprawne zarządzanie sklepem.

System składa się z dwóch modułów - Sprzedaży i Zarządzania sklepem. Pierwszy umożliwia wystawianie paragonów i faktur, wyszukiwanie towarów i obsługę urządzeń zewnętrznych; drugi pozwala m.in. na kontrolę finansów i stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z Subiektem GT.

Dużą zaletą systemu, oprócz prostej obsługi, jest możliwość drukowania fiskalnego poszczególnych pozycji na paragonie bezpośrednio po zeskanowaniu danego towaru, co znacznie skraca czas obsługi klienta (zwłaszcza w przypadku dużych zakupów).

Sprzedaż - najważniejsze funkcje:


  • identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, za pomocą mechanizmu InsTYNKT);
  • drukowanie fiskalne - drukowanie na drukarce fiskalnej pojedynczych pozycji na dokumencie sprzedaży bezpośrednio po zeskanowaniu towaru lub całego dokumentu (wszystkich pozycji) po zakończeniu transakcji;
  • przyjmowanie płatności w różnych walutach (PLN, EUR) i w różnych formach (gotówka, karta, bon);
  • obsługa urządzeń zewnętrznych: drukarek fiskalnych, wag elektronicznych, klawiaturowych czytników kodów kreskowych, czytników kart magnetycznych, wyświetlaczy, szuflad;
  • możliwość udzielenia rabatu lub zmiany ceny;
  • możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy;
  • anulowanie pozycji i całego dokumentu;
  • wystawianie paragonów i faktur.
Zarządzanie sklepem - najważniejsze funkcje:

  • współpraca z Subiektem GT - importowanie towarów, kontrahentów, cenników, danych o podmiocie, użytkowników; eksport sprzedaży;
  • zarządzanie asortymentem - stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja), cenniki;
  • delegowanie i rozliczanie sprzedawców/kasjerów;
  • zarządzanie personelem - nadawanie uprawnień użytkownikom.
Cennik    |    Zapytaj o produkt
« wstecz