Dziś jest 22-08-2017 wtorek
Zadzwoń odpowiemy na Twoje pytania 505 466 103
Tutaj jesteś:   Oprogramowanie dla firm » Symfonia » System Zarządzania Forte » Help Desk IT
Help Desk IT
Moduły przydatny w każdej firmie posiadającej infrastrukturę IT dostępną dla ogółu lub dużej liczby pracowników. Wpływa na zarządzanie procesem obiegu informacji i zadań z zakresu wewnątrz firmowych usług IT. Umożliwia samodzielną i łatwą rejestrację zgłoszeń przez klienta wewnętrznego.

Zgłoszenia trafiają natychmiast bezpośrednio do pracowników świadczących usługi serwisowe IT dla pozostałych działów firmy. Wszystkie zgłoszenia oraz wynikające z nich działania są ewidencjonowane, a do informacji o statusie zgłoszenia ma dostęp na bieżąco zainteresowany Użytkownik.

Moduł Help Desk IT:

  • usprawnia pracę przedsiębiorstwa
  • minimalizuje ryzyko dużych awarii w obszarze IT, zgłoszenia problemów i awarii są rozwiązywane na bieżąco
  • umożliwia lepsze planowanie i komfort pracy poprzez możliwość osobistej kontroli nad przebiegiem obsługi zgłoszenia przez zgłaszającego problem pracownika
  • usprawnia działalność działów IT (rejestracja, ewidencja i priorytetyzacja zgłoszeń)
Cennik    |    Zapytaj o produkt
« wstecz