Dziś jest 21-01-2018 niedziela
Zadzwoń odpowiemy na Twoje pytania 505 466 103
Tutaj jesteś:   Oferta » Dodatkowe rozwiązania » Nasz Bank
Program "Nasz Bank" usprawnia komunikację pomiędzy Systemem SYMFONIA a bankami obsługującymi rachunki firmowe. Ogromnym atutem aplikacji "Nasz Bank" jest szybsze przesyłanie danych do systemów bankowości elektronicznej. Pomaga unikać błędów, które często towarzyszą ręcznej obsłudze płatności. Aplikacja współpracuje z najbardziej popularnymi w Polsce systemami bankowości elektronicznej. Wszystkie te udogodnienia sprawiają, że obsługa każdej płatności staje się prosta i przyjemna.



-  Dwukierunkowa komunikacja pomiędzy Systemem SYMFONIA® a systemem bankowości elektronicznej . Transfer przelewów, list płac, itd. do systemu bankowości elektronicznej danego banku, a następnie pobieranie i wczytywanie wyciągów bankowych do SYMFONII®.
- Obsługa wszystkich płatności w jednym miejscu. Na podstawie danych pochodzących z poszczególnych działów Firmy tworzone są automatycznie zlecenia dla banków. Następnie, po zatwierdzeniu przez operatora, przekazywane są do systemu bankowego.
- Szczegółowa dokumentacja wykonanych operacji. Możliwość wykonywania zbiorczych przelewów, z opcją grupowania ich wg kontrahenta czy terminu płatności. Zestawienia wykonanych operacji, po rozliczeniu transakcji dokumentem rejestrowanym w modułach finansowo-księgowych SYMFONII®.
- Kontrola nad płynnością finansową Firmy. Bieżąca informacja o stanie wszystkich należności i zobowiązań umożliwia zapobiegać ewentualnym zatorom finansowym.
« wstecz